Povrat i reklamacije

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@emk.hr.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamjeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 radna dana, a najkasnije nakon 15 radnih dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na info@emk.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke  ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu (kao dokaz da oštećenje nije bilo vidljivo prilikom preuzimanja). Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i obradili reklamaciju.

Kupci imaju pravo reklamacije (povrat robe) u roku 14 dana od primitka.